Štěstí, že jsme s klientem byli v kontaktu

Klient pojištěný u Kooperativy od roku 2018. Jednalo se tehdy pouze o základní pojistku v rámci základních pojistných částek, dle přání klienta. V průběhu času přišlo několikrát na přetřes, že by se pojistka optimalizovala, nicméně v období, kdy na to mělo dojít, se klientovi stal úraz nohy. V rámci pojištění, které měl sjednáno, bylo plněno z úrazového pojištění, z denního odškodného. Nicméně nebýt daného úrazu, klientovi by nebyla odhalena sraženina/trombóza a počínající rakovina. Následně nebylo možné aktualizaci provést, neboť by došlo k poškození klienta. Doporučil jsem tedy klientovi, že to budeme řešit až dojde k doléčení. Další finanční poradci klienta “lámali” do aktualizace pojistné smlouvy a přesvědčovali ho, jak je to potřebné. Ale neznali zdravotní stav klienta a kdyby klient smlouvu aktualizoval, způsobilo by mu to škodu. Bohužel trend bezhlavých aktualizací pojistných smluv je mezi řadou finančních poradců zcela běžný jev. Po čase byla klientovi přiznaná invalidita a pojišťovna si vyžádala potřebné podklady. S přípravou a předáním podkladů jsem klientovi pomohl, aby vše splňovalo formální náležitosti a díky tomu mohl klient čerpat plnění i z rizika invalidity. Posledním čerpaným plněním bylo plnění z rizika pracovní neschopnosti, na které klient původně zapomněl. Přesto dochází k dodatečnému plnění ke klientově spokojenosti. Díky pojistnému plnění se klient nedostal do finančních potíží, které by mu způsobila pozdní platba invalidního důchodu. 

Share This